Nowy portal klienta myPERI

Odkryj portal dla klienta myPERI już teraz i zarządzaj projektem z dowolnego miejsca.

Portal zapewnia dostęp do wszystkich ważnych informacji dotyczących projektów realizowanych we współpracy z PERI, takich jak stan materiału, dostawy, faktury oraz informacje o produktach PERI. Wszystkie istotne informacje są zawsze pod ręką. Przydatne raporty i rysunki technologiczne ułatwiają proces realizacji na wszystkich etapach zarządzania budową. Istotne dane projektu są przechowywane centralnie i mogą być wykorzystywane przez wiele osób jednocześnie, co zapewnia przejrzystą i komunikację.

 

Zawsze dostępny

Twoje dane w myPERI są zawsze aktualne i dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu:

  • Faktury, dokumenty dostawy i zwrotu
  • Informacje o systemach PERI
  • Raporty dotyczące kosztów, dostaw i zwrotów materiału, stanu materiału
  • Rysunki techniczne

Wszędzie dostępny

myPERI można używać na wszystkich urządzeniach bez konieczności instalacji. Dzięki nowemu, jeszcze bardziej intuicyjnemu interfejsowi użytkownika i wersji mobilnej możesz sprawnie zarządzać Twoim projektem.

Oznacza to, że Ty i Twoi współpracownicy możecie wygodnie pracować w biurze lub poza biurem za pomocą tabletu i smartfona, mając zawsze dostęp do istotnych danych.

Niezależna administracja

Dzięki nowemu myPERI jesteś niezależny: tworzysz nowych użytkowników, dodajesz kolejnych administratorów, resetujesz hasło samodzielnie i szybko.

 

Dołącz do grona zadowolonych użytkowników myPERI

kliknij poniższy link i wypełnij krótki formularz rejestarcyjny.

formularz rejestracyjny