Pomoc

Administracja i konto

Pobierz przewodnik admnistratora w wersji pdf

Kim jest administrator?

Administrator jest jedną z kilku ról, które można przypisać użytkownikowi. Ma dostęp do wszystkich treści w myPERI i zarządza wszystkimi pracownikami Twojej firmy, którzy mają dostęp do myPERI.

Dodawanie nowych użytkowników

Jeśli posiadasz odpowiednie uprawnienia i jesteś administratorem, możesz samodzielnie tworzyć nowych użytkowników i zarządzać istniejącymi w zakładce Moja firma / Administracja. Nowy użytkownik zostanie powiadomiony mailem, że jego konto w myPERI jest gotowe. W mailu znajdują się też dane pierwszego logowania.

Role użytkowników i zarządzanie nimi

Każdemu użytkownikowi można przypisać role, które pozwalają mu na różne uprawnienia i dostęp w myPERI, np.:

  • Jakie treści są wyświetlane użytkownikowi
  • Jakie raporty może zobaczyć użytkownik
  • Czy możliwe jest administrowanie innymi użytkownikami

Rola jest przypisywana po dodaniu nowych użytkowników, a następnie może być zmieniana przez administratorów. Przegląd wszystkich użytkowników, do których administrator ma dostęp, można znaleźć w zakładce Moja firma / Administracja.

Jakie role ma mój użytkownik?

Możesz łatwo sprawdzić, które role zostały przypisane do Ciebie lub Twojego użytkownika w sekcji Profil użytkownika . Możesz znaleźć pozycję menu w prawym górnym rogu paska menu po kliknięciu swojego imienia i nazwiska.

Przydział projektów budowlanych

Administratorzy mogą również przypisywać projekty budowlane do użytkownika. Jeśli użytkownik ma rolę administratora, automatycznie ma dostęp do wszystkich projektów. Dla wszystkich innych użytkowników możesz indywidualnie zdecydować, komu mają być wyświetlane projekty budowlane.

Dodawanie nowego administratora

Aby uczynić użytkownika administratorem w myPERI, administrator musi przypisać mu rolę administratora. Możesz łatwo wprowadzić to ustawienie w zakładce Moja firma / Administracja:

  • Kliknij użytkownika, który ma otrzymać uprawnienia do administrowania ("Zarządzaj użytkownikiem")
  • Przydziel mu rolę administratora
  • Potwierdź zmianę przyciskiem "Zapisz", który pojawia się u góry i u dołu strony.

Jeśli użytkownik jeszcze nie istnieje, możesz bezpośrednio przypisać rolę administratora podczas dodawania nowego użytkownika.

Kto jest moim administratorem?

Obecnie nie ma możliwości wyświetlenia administratora w myPERI. W tym celu należy skontaktować się z odpowiedzialną osobą kontaktową w Państwa firmie lub skontaktować się z nami bezpośrednio za pośrednictwem formularza kontaktowego.

 

Moje projekty budowlane

Jakie projekty zostaną mi pokazane?

To, do których projektów masz dostęp, zależy od kilku czynników:

  1. W myPERI wyświetlane są tylko projekty w toku – projekty, które zostały już ukończone lub te, które są jeszcze w fazie planowania, nie są brane pod uwagę przez system.
  2. Administrator musi przyznać Ci prawo do wyświetlania danego projektu. Jeśli w przeglądzie brakuje konkretnego projektu budowlanego, skontaktuj się z administratorem z prośbą o przypisanie projektu budowlanego do Ciebie w ustawieniach użytkownika.
  3. Każdy projekt jest przypisany do konkretnego numeru klienta. Jeśli masz dostęp do więcej niż jednego numeru klienta, zmień odbiorcę. Opcja zmiany klienta znajduje się w górnej części paska menu (tuż obok logo PERI). Jeśli nie widzisz tutaj opcji zmiany, oznacza to, że przypisany jest do Ciebie tylko jeden numer klienta. W takim przypadku skontaktuj się z administratorem.

Jak dodać numer zamówienia / miejsce powstawania kosztów do projektu budowlanego?

Numery zleceń i miejsca powstawania kosztów są rejestrowane podczas tworzenia nowego projektu budowlanego przez pracownika PERI, o ile dane te są dostępne. Jeśli chcesz dodać numer zlecenia i/lub miejsce powstawania kosztów do projektu budowlanego w późniejszym terminie, skontaktuj się z nami.

 

Dokumenty, raporty i rysunki

Raporty, dokumenty i rysunki techniczne można znaleźć w szczegółowym widoku danego projektu budowlanego. Najpierw kliknij Moje projekty , a następnie wybierz odpowiedni projekt budowlany, dla którego chcesz wyświetlić i pobrać dane. Tutaj znajdziesz odpowiednie dokumenty, raporty, rysunki i zapisane informacje, takie jak adres, numer zamówienia i Twój konsultant PERI dla projektu budowlanego.

Jakie dokumenty są dostępne w myPERI?

  • Faktury
  • Dokumenty wydania
  • Dokumenty zwrotu
  • Faktury do zwrotów
  • Zdjęcia uszkodzonego materiału

Jak aktualne są moje raporty?

Oferujemy raporty w dwóch różnych formatach: PDF lub plik Excel. Po kliknięciu przycisku zostanie wygenerowany bieżący raport (może to potrwać kilka sekund) i pobrany na urządzenie. Oznacza to, że raport jest aktualny, a wszystkie dostępne dane są przetwarzane.

Nie widzę żadnych rysunków technicznych

To, czy masz dostęp do rysunków technicznych, zależy od roli, która została Ci przydzielona. Jeśli nie widzisz rysunków, ale potrzebujesz dostępu, skontaktuj się z administratorem. Może odblokować dla Ciebie odpowiednie prawa.
Jeśli masz dodatkowe pytania, nie wahaj się skontaktować z nami bezpośrednio: kontakt

W jaki sposób mogę pobrać dokumenty i raporty?

Przejdź do dokumentu, który chcesz pobrać i kliknij przycisk "Plik PDF", aby pobrać plik. Raporty są dostępne zarówno w plikach PDF, jak i Excel. W zależności od raportu, po kliknięciu w przycisk, zostaniesz również poproszony o podanie parametrów (np. zakresu dat) w celu stworzenia odpowiedniego dla Ciebie raportu.
Możesz również pobrać wiele plików równolegle, klikając żądane dokumenty/raporty jeden po drugim. Nie musisz czekać na pobranie pliku przed rozpoczęciem następnego.